Asystent ds. Serwisu - Tapflo

Miejsce pracy: Tczew

Zadania:

  • przyjmowanie od klientów oświadczenia woli naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej oraz rejestracja tych oświadczeń,
  • diagnozowanie i definiowanie zakresu napraw,
  • naprawa urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane części zamienne,
  • zgłaszanie reklamacji do dostawców,
  • reprezentowanie firmy u dostawców w zakresie postępowania gwarancyjnego,
  • obsługa techniczna klientów w ramach oferty firmy,
  • prowadzenie dokumentacji serwisowej,

Wymagania:

  • wyższego wykształcenia technicznego (preferowany Wydział Mechaniczny),
  • komunikatywna znajomości języka angielskiego,
  • umiejętności komunikacyjnych oraz predyspozycji manualnych potrzebnych do pracy w dziale serwisu,
  • znajomości zagadnień eksploatacji urządzeń mechanicznych oraz zagadnień techniki pompowej,
  • obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych,
  • samodzielności oraz dobrej organizacji pracy,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • prawa jazdy kat B,

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia z zakresu oferowanych produktów oraz technik sprzedaży,
  • pracę w międzynarodowej dynamicznie rozwijającej się firmie,

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dopiskiem „Asystent ds. Serwisu" do dnia 30.05.2018.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).

Zapytanie ofertowe